Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že veškerý prodej byl definitivně ukončen. Firma vstupuje do závěrečné fáze ukončení činnosti a příprav na likvidaci, a proto již nepřijímáme žádné objednávky. Veškeré nové objednávky budou automaticky stornovány. Děkujeme vám za vaši dosavadní důvěru a podporu. Vážíme si toho, že jste byli našimi zákazníky.

Jak správně reklamovat?

Fyzické zboží – Reklamace

Do této kategorie spadají veškeré produkty, které jste obdrželi a chcete je reklamovat v rámci 2 leté reklamační lhůty

Postup reklamace:

Prosíme o zaslání reklamovaného zboží na adresu:

Horní 49, Ostrava Hrabůvka, 700 30, Aleš Sedlařík.

Je nutné nás předem informovat

e-mailem na: info@alashop.cz, abychom byli obeznámeni s reklamací a mohli vše připravit pro rychlejší vyřízení.

Při reklamaci nám sdělte přesný popis vady zboží nebo jak se vada projevuje.

V případě potřeby nás kontaktujte e-mailem na: info@alashop.cz.

--- 

Fyzické zboží – Vratka

Do této kategorie spadají veškeré produkty, které jste obdrželi a chcete je vrátit v rámci 14 denní lhůty pro vrácení zboží.

Postup vrácení zboží:

Prosíme o zaslání zboží na adresu: Horní 49, Ostrava Hrabůvka, 700 30, Aleš Sedlařík.

--- 

Důležité kontakty:

Adresa pro vrácení a reklamace: Horní 49, Ostrava Hrabůvka, 700 30, Aleš Sedlařík.

E-mail pro kontakt: info@alashop.cz.

Děkujeme, ALAshop.cz

Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.