Jak správně reklamovat?

Fyzické zboží – Reklamace

Do této kategorie spadají veškeré produkty, které jste obdrželi a chcete je reklamovat v rámci 2 leté reklamační lhůty

Postup reklamace:

Prosíme o zaslání reklamovaného zboží na adresu:

Horní 49, Ostrava Hrabůvka, 700 30, Aleš Sedlařík.

Je nutné nás předem informovat

e-mailem na: info@alashop.cz, abychom byli obeznámeni s reklamací a mohli vše připravit pro rychlejší vyřízení.

Při reklamaci nám sdělte přesný popis vady zboží nebo jak se vada projevuje.

V případě potřeby nás kontaktujte e-mailem na: info@alashop.cz.

--- 

Fyzické zboží – Vratka

Do této kategorie spadají veškeré produkty, které jste obdrželi a chcete je vrátit v rámci 14 denní lhůty pro vrácení zboží.

Postup vrácení zboží:

Prosíme o zaslání zboží na adresu: Horní 49, Ostrava Hrabůvka, 700 30, Aleš Sedlařík.

--- 

Důležité kontakty:

Adresa pro vrácení a reklamace: Horní 49, Ostrava Hrabůvka, 700 30, Aleš Sedlařík.

E-mail pro kontakt: info@alashop.cz.

Děkujeme, ALAshop.cz

Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.